Wednesday, May 5, 2010

heihopsti!

Üleeile oli mul rõõmus päev. Sain esimese palga kätte. Eile tahtsin seda siis kulutama hakata- läksin alevisse ja siis avastasin, et jätsin pangakaardi koju. Tere-tore, onju! A noh, usun et tänu sellele jäi mul palju raha alles. :)
Laupäeval vaja ju Kaisa sünnipäeva pidada. Kuigi mulle tundub, et see on siiski veel sellel aastal rohkem emme pidu kui Kaisa. Rohkem tuleb täiskasvanuid kohale, kui lapsi. Ja Svennu sünnale ei saa üldse õigel päeval minna- muidu vahva, et sõbrannade lapsed on ühel päeval sündinud aga vat pidu peame ju ka ühel päeval! Igaüks oma kodus. Pühapäeval saab õnneks ka külla minna.
Täna peab siis oma aju ragistama ja välja mõtlema, mida külalistele süüa pakkuda. Peab vist nimekirja koostama- ükskord poodi jõudes on raudselt midagi ununenud. :P Ja loodetavasti võtan ikka siis pangakaardi kaasa:P
Käisime eile Katiga Sorgenfrei kaltsukat ründamas. Oli -50% päev, kuid kahjuks leidsin Kaisale ainult kaks kleidikest. (ja ühte ostetud kleiti proovides, osutus see liiga kitsaks) Ülejäänud olid kas väikesed või veel suured riided. Täna peab uuele ringile minema.
Kaisa sai endale uue hüüdnime- "lätlane". Tuli sellest, et ta ütleb: "Kaisa panis". Hea et veel ei ütle kaisas panis :P Muidu ka ainult seletab ja seletab ja kui emme liiga vaikseks jääb, tuletatakse mulle kohe meelde, et emme räägi!
Jonnida mõistab Kaisa ikka ka. Kui ikka on mingi tegevus pooleli, siis katsu teda sealt eemale saada. Kommidega meelitamine ei aita enam. :( Vahel peangi siis ta vägisi kaenlasse haarama ja tükk aega karjumist ja väänlemist taltsutama. Muidu meil õnneks erimeelsusi ei esine- armas ja viisakas laps mul. Ja kohe-kohe saab kaks aastat täis! Uskumatu! Alles ma olin nagu õhupall.(pilt tehtud 29.apr 2008)

Ja siis oli Kaisa alles nii pisi-pisi (neljapäevane)

Ja täna hommikul sellin kratt-


Järgmised kajastused siis juba Kaisa sünnast.
Päikest kõigile!

No comments:

Post a Comment