Tuesday, February 1, 2011

Kõik on tõbised.

Hei!

Räägin täna tervisest õigemini sellest, mida mul pole. Olin poolteist nädalat sinisel lehel. Reedel tundus juba täitsa hea, kuid laupäeval hakkas nina taas tilkuma ja pühapäevane ja esmaspäevane töötegemine oli küll piin. Nina oli nii umbes, et ei jõua isegi mitte rääkida, söömisest rääkimata. Täna on mul juba parem olla. Õnneks on sellel nädalal ainult üks tööpäev veel. Ma pole muidugi kindel kas ma sinna jõuan või pean kellegagi ära vahetama, sest nüüd siis on Kaisa kord haige olla. Kraadisin teda kaks tundi tagasi ja temp on 38.1. Toppisin ta siis rohtusid täis ja nüüd ta magab. Loodetavasti saab ta nädalaga terveks, sest järgmisel nädalal on mul tihe töögraafik- ainult kaks vaba päeva. Ema hakkab juba terveks saama aga ämm on alles puhta haige, niiet pole lastki kuhugile hoida viia. Masendus tuleb kallale. Ei viitsigi rohkem praegu kirjutada. Andsin endast lihtsalt märku, et pole kuhugile ära kadunud. Käin netis küll aga minu meeled on viimasel ajal vallanud facebook´i cityville. :P

No comments:

Post a Comment